Sökningen fann 6 träffar

av Newbee
09 nov 2013 21:20
Kategori: Beslag
Tråd: Däcksförskruvning
Svar: 9
Visningar: 15611

Re: Däcksförskruvning

Absolut grabbar,
däcksförskruvningen kommer sitta kvar. Det blir absolut snyggast och det blir också enkelt om man en dag ångrar sig. Och Ja! Den borde vara tät så gängtejpen är tänkt som en livrem. Även om det bara skulle handla om en ynka vattendroppe, så är den inte välkommen :lol:
av Newbee
07 nov 2013 13:33

Re: Däcksförskruvning

Tack för era svar... Jag tycker att det finns många andra bra sätt att transportera och hantera vatten på än just i en vatten tank i förpiken som måste pumpas ur en kran. Anser också att det är stor tillgång till vatten kring kusterna. Så jag kommer därmed börja med att försöka täta däcksförskruvning ...
av Newbee
06 nov 2013 11:33

Däcksförskruvning

Tjena, Tänkte höra med er om det är någon som har en ide om vad man kan göra med en däcksförskruvning som inte används längre. Jag tänker nämlilgen plocka bort väldigt ofräsh kran, pump, slang samt den oanvändbara vattentanken som ligger i förpiken, men måste va säker på att det inte komemr in vatten ...
av Newbee
22 okt 2013 13:22
Kategori: Lyft
Tråd: Ta upp båten
Svar: 6
Visningar: 15228

Re: Ta upp båten

Det lät som en ide, fast nu har jag inte tid att köpa det som behövs för andra arrangemang utan får försöka lyfta med sling som kommer med kranen enligt den tidigare tråden. Dessutom har jag inte en susning om vad allt är så jag är ganska ny på detta. Får hoppas kommer gå vägen ändå. Men det är absol ...
av Newbee
21 okt 2013 09:38

Re: Ta upp båten

Tack tack tack!
av Newbee
20 okt 2013 22:29

Ta upp båten

Tjena, Antar att jag inte hinner sätta mig in i hur man gör och få ihop vad som krävs för centrum lyft som jag förstått är populärt. Så jag hoppas någon kan berätta Var man lämpligast placerar banden/remmarna rätt för att undvika roder osv? Finns det något uppe på däck att utgå ifrån för att få rätt ...